Logo
Slogan

Projekt w ramach akcji KA1 programu Erasmus +„ Erasmus na duży Plus”

Projekty realizowane w ramach akcji KA1 „Mobilność kadry edukacji szkolnej” w obszarze edukacji szkolnej mają na celu poprawę jakości pracy placówki oświatowej osiąganą przez udział jej pracowników w mobilnościach zagranicznych takich jak kursy i szkolenia, w trakcie których podnoszą oni własne kompetencje zawodowe. Pracownicy szkoły mają możliwość poznawania nowoczesnych i innowacyjnych metod nauczania oraz zarządzania placówką oświatową co pozwoli osiągnięcie głównego celu projektu jakim jest poprawa jakości pracy placówki w określonych przez nią obszarach wymagających zmian oraz pogłębienie współpracy międzynarodowej. Projekt „ Erasmus na duży Plus” był realizowany w naszej szkole w latach 2016-2018.

 

Projekty realizowane w ramach akcji KA1 „Mobilność kadry edukacji szkolnej” w obszarze edukacji szkolnej mają na celu poprawę jakości pracy placówki oświatowej osiąganą przez udział jej pracowników w mobilnościach zagranicznych takich jak kursy i szkolenia, w trakcie których podnoszą oni własne kompetencje zawodowe. Pracownicy szkoły mają możliwość poznawania nowoczesnych i innowacyjnych metod nauczania oraz zarządzania placówką oświatową co pozwoli osiągnięcie głównego celu projektu jakim jest poprawa jakości pracy placówki w określonych przez nią obszarach wymagających zmian oraz pogłębienie współpracy międzynarodowej. Projekt „ Erasmus na duży Plus” był realizowany w naszej szkole w latach 2016-2018.

 

ALGHERO, Włochy

25.09-01.10.2016

"Successful Management of European Educational Projects"

Ten kurs był skierowany do kierowników projektów i dyrektorów szkół odpowiedzialnych za projekty edukacyjne. Kurs koncentrował się na możliwościach projektów europejskich w środowisku edukacyjnym. Celem kursu było poszerzenie wiedzy uczestników na temat wykonywania, rozwijania, planowania i zarządzania projektami europejskimi. Kurs zawierał przegląd europejskich programów finansowanych takich jak Erasmus + dla szkół, europejski plan rozwoju; Wskazówki dotyczące źródeł informacji i pomocnych wskaźników do analizy informacji na temat planowania, rozwoju i zarządzania projektem; Strategie wyszukiwania partnerów;Role partnerów w zarządzaniu projektami; Zarządzanie finansami projektu; Monitorowanie projektu; Strategie oceny, rozpowszechniania i waloryzacji; Typowe problemy i sposoby ich unikania; Strategie komunikacji międzykulturowej.
 

CAMBRIDGE, Anglia

03-14.07.2017

"English for life"

Studio Cambridge School zostało założone w 1954 roku i jest najstarszą szkołą języka angielskiego w Cambridge. Oferuje szeroki zakres kursów języka angielskiego, zarządzanych przez doświadczony i wykwalifikowany zespół nauczycieli i administratorów. Cambridge słynie na całym świecie ze swojej uczelni, jej historii i piękna. Jako centrum edukacji od ponad 800 lat, Cambridge jest idealnym miejscem do nauki angielskiego w Anglii.

 

CYPR, Lefkosia

28.04- 4.05.2018

“Interactive Media for 'Interactive' Teaching And Learning”

Celem kursu było zapoznanie uczestników z wykorzystaniem technologii w klasie, pokazanie przykładów dobrych praktyk i wyjaśnienie metodologii nauczania i uczenia się wspomaganego technologią ICT. Kurs podzielony został na sesje tematyczne, od prezentacji po dyskusję i pracę nad projektem w grupach.
Tematyka kursu obejmowała zarówno metodykę nauczania opartego na projektach, jak i wykorzystanie tablic interaktywnych i mediów społecznościowych, sposobów zwiększania autonomii uczących się poprzez wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu, produkcji mediów audiowizualnych i ich wykorzystania w nauczaniu nauczycieli i studentów projektowanie.

 

EDYNBURG, Szkocja

31.07-11.08.2017

"English Teacher Training Course"

Szkolenie nauczycieli języka angielskiego dotyczyło motywacji uczniów, dostosowania do potrzeb uczniów, materiałów dydaktycznych, umiejętności czytania i pisania, integracji mówienia, słuchania i wymowy oraz oceny języka. Dało możliwość poznania strategii i technik nauczania, zasobów dydaktycznych, wykorzystania technologii i CLIL. Kurs był praktyczny i interaktywny z pracą indywidualną i grupową. Element General English koncentrował się na umiejętnościach mówienia i słuchania oraz biegłości w sesjach Spoken Performance. Kurs obejmujmował skuteczną komunikację i praktyczne umiejętności nauczania, a także wprowadzenie do kultury szkockiej. Poza ty, uczestnicy kursu mięli możliwość zwiedzania Edynburga, ceilidh (tradycyjny szkocki taniec), degustację whisky, teatr, koncerty muzyczne i wycieczki do zabytków i atrakcji turystycznych (wybór zajęć różni się w zależności od pory roku i dostępności).

 

PRAGA, Czechy

6-10.11.2017

"Early School Leaving"

Kurs przedwczesnego kończenia nauki (ESL) miał na celu dostarczenie praktycznego przewodnika, który odpowie na tak pilną kwestię, wspierając szkoły i strategie oparte na klasach, aby poradzić sobie z uczniami zagrożonymi i ich rodzinami. Oferował praktyczne doświadczenie z nowatorskimi metodami nauczania, które lepiej odpowiedziały na zróżnicowane potrzeby młodych uczniów. Kurs opierał się na szkoleniu "uczenie się przez działanie" poprzez różnorodne wspólne i refleksyjne działania. Nauczyciele dzielili się swoimi doświadczeniami i pomysłami na temat ESL w ramach międzynarodowej grupy i uczyli się budować efektywne, oparte na współpracy środowisko uczenia się dla każdego przedmiotu lub poziomu.

 

TATRZAŃSKA ŁOMNICA, Słowacja

26.02-4.03.2017

"Skiing and Swimming-Practical Methodology Structured Course"

Ten kurs był skierowany do nauczycieli wychowania fizycznego, trenerów sportowych, instruktorów narciarstwa i pływania. Kurs zapewnił praktyczne doświadczenie w zakresie metodologii nauczania sportów zimowych: narciarstwa i snowboardu oraz ich różnych stylów. Oprócz części praktycznej, kurs zawierał teoretyczne prezentacje i przestrzeń do dyskusji.

 

WIEDEŃ, Austria

03-14.07.2017

„German Teacher Training Course”

Kurs dokształcający dla nauczycieli niemieckiego był idealnym kursem dla osób, które uczą języka niemieckiego w swoim kraju i chcą dalej rozwijać swoje umiejętności językowe, metodyczne oraz dydaktyczne (np. dla nauczycieli uczących młodzież i dorosłych). Kurs oferował też możliwość wzięcia udziału w programie kulturalno-rozrywkowym.

 

CAMBRIDGE, Anglia

30.10-10.11.2017

"English for life"

Wywiad przeprowadzonym z wicedyrektorem Szkoły Podstawowej w Mstowie Piotrem Ujmą ukazał się na stronie internetowej renomowanej szkoły językowej Studio Cambridge. Wywiad jest podsumowaniem pobytu w Cambridge w ramach projektu Erasmus+ oraz refleksją z ostatnich 21 lat, które upłynęły od poprzedniego pobytu w Studio.

Student Interview with Piotr Ujma

13th November 2017

It’s not every day a student returns to the same class room with the same teacher twenty one years to undertake another course at his English language alma mater. Piotr who hails from Poland first came to Studio Cambridge in 1996 to take his CPE preparation course, he tells us below how the course changed his life and the reasons why he came back after so many years.

What were the deciding factors in choosing both your courses?

As I wanted to become an English teacher in the future, in 1996 my aim was to gain proficiency in English. In 2017, I decided to come back and spend some time at Studio again, thinking it might be a great experience. Both courses were great and I can perhaps say that they exceeded my expectations.

What impacts did each course have on your life (academic or professional)?

The CPE course had a significant impact on my further development, both academic and professional. In three months, I made impressive all-round progress, taking my English from level B2 on arrival to C2 (CPE grade A) on departure. If I were to say when I really studied English, it would be definitely the three months at Studio in 1996! It was a springboard for my future career; I went on to gain ELT qualifications – TESOL Certificate followed by MA in Applied Linguistics and ELT at St. Mary’s College, London.

As for EFL-28 this year, I must admit that I came back for sentimental reasons. Having had 25 years’ teaching experience it wasn’t easy to become a student again; I did my best to resist the temptation to become a second teacher in the classroom. And the course was an unforgettable experience again! Not only did I learn a lot but also had an excellent opportunity to see different methods and techniques used by Studio teachers.

What were some of your favourite experiences during the programme?

Most impressive is the quality of teaching. Hard to believe but I had the same teacher - Dr. Phillip Brown on both courses, in 1996 and in 2017! It seems to be the right place and time to express my gratitude to Phil for his thought-provoking and challenging lessons.

On both courses I met wonderful people from all over the world. Sharing knowledge and experience or just spending time together helps improve your English.

Would you recommend Studio Cambridge to others who want to learn English?

I would definitely recommend Studio Cambridge to those who want to learn English. High quality teaching and friendly atmosphere combined with the beauty of Cambridge make Studio a perfect place for your English course. And last but not least, you always have the impression that they care about you at Studio!

Galeria zdjęć

Drukuj stronę » wstecz
^ do góry