Logo
Slogan

Z życia szkoły

OBIADY – WRZESIEŃ 2024 r. KOSZT OBIADÓW DLA UCZNIÓW KLAS I – VIII / 2024-09-06

SZKOŁA PODSTAWOWA IM. T. KOŚCIUSZKI W MSTOWIE ROK SZKOLNY 2023/2024

OBIADY – WRZESIEŃ 2024 r. KOSZT OBIADÓW DLA UCZNIÓW KLAS I – VIII

75,00 zł

(termin wpłat do 17 września)

OBIADY BĘDĄ WYDAWANE OD WTORKU 10 WRZEŚNIA

(obiad 5zł x 15 dni – w cenę obiadu wliczona jest 1 herbata/kompot)

Opłat należy dokonywać na podany niżej numer konta bankowego Szkoły Podstawowej w Mstowie

Bank Spółdzielczy we Mstowie 52 8256 0007 2001 0000 6099 0001

Nieobecności należy zgłaszać drogą telefoniczną lub smsem pod numerem telefonu 506 762 675 u Intendenta do godziny 12.00 dnia poprzedzającego nieobecność. W treści sms proszę wpisać : imię i nazwisko ucznia, datę nieobecności oraz klasę.

 

OPŁATA ZA ŻYWIENIE PRZEDSZKOLE – WRZESIEŃ / 2024-09-06

OPŁATA ZA ŻYWIENIE PRZEDSZKOLE – WRZESIEŃ

 

Kwota za żywienie w przedszkolu w miesiącu wrzesień 2024r. wynosi:

- dla dzieci korzystających tylko z samych śniadań – 63 zł (21 dni x 3,00 zł)

- dla dzieci korzystających tylko z samych obiadów – 105 zł ( 21 dni x 5,00 zł)

- dla dzieci, które będą jadły śniadania i obiady - 168 zł (63zł +105zł)

Wpłat za żywienie dokonuje się z góry wpłacając pieniądze bezpośrednio na konto szkoły na numer konta Szkoły Podstawowej we Mstowie.

52 8256 0007 2001 0000 6099 0001

Odliczenie za nieobecności dziecka należy zgłosić pod nr telefonu (można smsem) 506-762-675 lub elektronicznie spmstowzywienie@op.pl dnia poprzedniego do godziny 12.00.

 

 

ORGANIZACJA UROCZYSTEGO ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025 / 2024-08-30

ORGANIZACJA UROCZYSTEGO ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025

INFORMACJE ORGANIZACYJNE DOTYCZĄCE UROCZYSTEGO ROZPOCZĘCIA ROKU SZKOLNEGO 2024/2025 W SZKOLE PODSTAWOWEJ W MSTOWIE

 

Uroczyste rozpoczęcie roku szkolnego 2024/2025 dla klas 1- 8 SP im. T. Kościuszki w Mstowie odbędzie się 02 września 2024 r. o godz. 9:00 w hali sportowej.

O godz. 8.00 uczniowie spotykają się z wychowawcami klas w wyznaczonych salach :

I a – sala nr 8, wych. Agnieszka Kowalczyk

I b – sala nr 7, wych. Barbara Szklarzyk

I c – sala nr 17b, wych. Patrycja Ciastko

II a – sala nr 6, wych. Anatolia Benduch

II b – sala nr 9, wych. Marzena Radecka

III a- sala nr 11, wych. Ewelina Dąbrowska

III b- sala nr 10, wych. Beata Sieradzka

IV a – sala nr 29, wych. Małgorzata Knysak

IV b – sala nr 33, wych. Wioletta Kołodziejska

V a – sala nr 37, wych. Wioletta Derda

V b – sala nr 26, wych. Marlena Skibińska

VI a – sala nr 21, wych. Anna Kluźniak

VI b – sala nr 39, wych. Teresa Nowakowska

VI c - sala nr 35, wych. Adriana Olech

VII a – sala nr 38, wych. Aneta Pałczyńska

VII b – sala nr 40, wych. Tatiana Całus

VII c – sala nr 18, wych. Beata Jura

VIII a – sala nr 23, wych. Magdalena Marszałek

VIII b – sala nr 30, wych. Justyna Nowak

Podczas uroczystości odbędzie się również pasowanie uczniów klas I.

Uczniowie będą mieli zapewniony dojazd do szkoły autobusami linii PKS. Rano wg obowiązującego rozkładu jazdy, po uroczystości wg następującego planu:

Kuchary: 12:12

Kobyłczyce: 11:10

Jaźwiny: 12:12

Listy klas I a, I b, Ic, IV a, IV b są umieszczone na tablicy ogłoszeń w szkole.

Wyprawka do klasy pierwszej na rok szkolny 2024/2025 / 2024-08-21

WYPRAWKA DO KLASY PIERWSZEJ / 2024-08-21

WYPRAWKA KLASA 1

  1. Blok techniczny kolorowy A4 – 1 szt.
  2. Blok techniczny biały A4 – 1 szt.
  3. Blok rysunkowy biały A4 – 1 szt.
  4. Blok rysunkowy kolorowe kartki A4 – 1 szt.
  5. Blok techniczny kolorowy A3 – 1 szt.
  6. Blok techniczny biały A3 – 1 szt.
  7. Zeszyt papierów kolorowych mały i duży – 1 szt.
  8. Kredki ołówkowe ( ASTRA lub BAMBINO).
  9. Pastele olejne.
  10. Farby plakatowe .
  11. Zestaw pędzli: cienki, średni, gruby.
  12. Kubek do farb.
  13. Fartuszek do farb.
  14. Duża podkładka do farb i plasteliny .
  15. Dobry klej w sztyfcie 2 szt. ( zwykły nie kolorowy).
  16. Plastelina.
  17. Nożyczki do cięcia różnorodnych materiałów.
  18. Bibuła krótka.
  19. Teczka na gumkę kolorowa – 2 szt.
  20. Teczka na gumkę biała – 1 szt.
  21. Strój do ćwiczeń gimnastycznych w podpisanym worku z materiału (granatowe spodenki, biała koszulka).
  22. Obuwie zmienne w worku.
  23. Ołówki 2 szt. miękkie typ B.
  24. Gumka.
  25. Linijka 20 cm.
  26. Temperówka.
  27. Pióro na naboje z atramentem.
  28. Zeszyty w 11 linii ( z liniami czerwonymi i niebieskimi) – 2 szt.
  29. Zeszyty w kratkę 16-kartkowe – 2 szt.

Prosimy, aby wszystkie elementy wyprawki były podpisane.

^ do góry